+ | P:1.dr.sc. Biljana Stojaković ,prof.v.š. u trajnom zvanju A: Lamia Egartner prof. A: Tamara Tolnauer Ackermann ,prof. | Engleski jezik za računarstvo | 30+30 (30+0+0+0) (30) | 3 | 84849 | DA |
Šifra WEB/ISVU | 27847/84849 | ECTS | 3 | Akademska godina | 2021/2022 | Naziv | Engleski jezik za računarstvo | Status | 1. semestar - Stručni studij računarstva (Redovni računarstvo) - Obavezni predmet | Pripadnost | Područje humanističkih znanosti 6.03. Filologija Opći predmet (Katedra za zajedničke predmete, katedra za strane jezike) | Izvedba nastave | Predavanja + vježbe (auditorne+laboratorij+seminar+konstrukcijske) Samostalan rad | 30+30 (30+0+0+0) 30 | Izvođači | Predavanja:1. dr.sc. Biljana Stojaković ,prof.v.š. u trajnom zvanju Auditorne vježbe: Lamia Egartner prof. Auditorne vježbe: Tamara Tolnauer Ackermann ,prof. | Cilj predmeta | Razvijanje temeljnih jezičnih vještina, s naglaskom na jezik struke; osposobljavanje studenata za samostalno pismeno i usmeno izražavanje u interaktivnim situacijama u kontekstu struke ; razvijanje sposobnosti procjene jezične kvalitete web sadržaja; poticanje na samostalno korištenje stručne literature na engleskom jeziku i osposobljavanje za logično strukturiranje prikaza činjenica uz korištenje informacijskih tehnologija (prezentacije na engleskom jeziku vezane uz teme struke ). | Ishodi učenja: | 1.analizirati položaj i značaj engleskog jezika u kontekstu struke (računarstva) i globalne komunikacije. Razina:6 2.generirati samostalnu usmenu i pismenu komunikaciju na engleskom jeziku. Razina:6,7 3.razviti sposobnost samostalnog korištenja stručne literature. Razina:6,7 4.generirati prijevod tekstova iz područja struke. Razina:6,7 5.kategorizirati stručno nazivlje u području računarstva u hrvatskom i u engleskom jeziku. Razina:6 6.komentirati pojavnosti u području jezika struke u hrvatskom i u engleskom jeziku. Razina:6 7.razlikovati vokabular i gramatičke strukture u jeziku struke i u općem jeziku. Razina:6 8.komentirati kvalitetu engleskih jezičnih sadržaja na internetu, naročito u području struke. Razina:6 9.analizirati različite internetske jezične prevoditelje (google translator, systran...). Razina:6 10.prezentirati stručne sadržaje na engleskom jeziku. Razina:6,7 11.osmisliti različite dijaloške cjeline u kontekstu jezika struke. Razina:6,7 12.analizirati različite vrste rječnika. Razina:6 13.razlikovati slobodan red riječi u hrvatskom od strogo utvrđenog reda riječi u engleskom jeziku. Razina:6 14.generirati rečenice uz primjenu procedure "slaganja vremena". Razina:6,7 15.identificirati pravilne i nepravilne oblike množine u engleskom jeziku. Razina:6 16.analizirati kategoriju aspekta engleskih glagolskih vremena. Razina:6
| Uključenost ishoda učenja u ishodima studija: | 1.1.OPĆI Služiti se stranim jezikom u literaturi i svakodnevnoj stručnoj komunikaciji. : 90h od 90h | Način izvođenja predavanja | Frontalna, ex cathedra Gost, predavač Analiza primjera, case studies Demonstracije Diskusija problema Pitanja - odgovori Seminar, izlaganje studenta s raspravom Izlaganje domaćih zadaća
| Način izvođenja auditornih vježbi | Grupno rješavanje zadanih problema Analiza klasične literature Analiza literature na webu, knowledge mining Pisanje eseja Rasprave, brainstorming Međusobno zadavanje i rješavanje problema Radionica
| Sadržaj predavanja | 1.Engleski jezik ako lingua franca, 2h, Ishodi:1 2.Engleski jezik u informacijskim zanostima i u računarstvu, 2h, Ishodi:1,4,5 3.Računalno nazivlje, 2h, Ishodi:4,5 4.Hrvatsko računalno nazivlje, 2h, Ishodi:1,2,3,4,5,6 5.Engleski na internetu, 2h, Ishodi:1,4,5,6,7 6.Strojno prevođenje, 2h, Ishodi:7,8,9 7.Internetski prevoditelji, 2h, Ishodi:7,8,9 8.Rječnik, 2h, Ishodi:3,12 9.Učenje stranih jezika putem interneta, 2h, Ishodi:6 10.Kolokvij, 2h, Ishodi:1,2,3,5,6,7,8,9,10 11.Upravni i neupravni govor, 2h, Ishodi:13 12.Slaganje vremena, 2h, Ishodi:13,14 13.Množina imenica u hrvatskom i u engleskom jeziku, 2h, Ishodi:15 14.Aspekt engleskih glagolskih vremena, 2h, Ishodi:16 15.Kolokvij, 2h, Ishodi:11,12,13,14,15,16
| Sadržaj auditornih vježbi | 1.Primjena računala; engleska glagolska vremena, 2h, Ishodi:2,4,7,10 2.Vrste računala; glagolska vremena (vježba), 2h, Ishodi:2,4,6,10 3.Ulazne jedinice; aktiv/pasiv, 2h, Ishodi:2,3,4,7,10 4.Skener; aktiv/pasiv, 2h, Ishodi:2,3,4,6,10 5.Izlazne jedinice; Komparacija pridjeva i priloga, 2h, Ishodi:2,3,4,6,10 6.Kolokvij, 2h, Ishodi:2,3,4,7,10 7.Pohranjivanje podataka; Kondicionalne rečenice, 2h, Ishodi:2,4,10 8.Magnetski uređaji za pohranjivanje podataka; Kondicionalne rečenice u slaganju vremena, 2h, Ishodi:2,3,10 9.Optički uređaji za pohranjivanje podataka; modalni glagoli, 2h, Ishodi:2,3,4,7,10 10.Flash memorija; modalni glagol, 2h, Ishodi:2,3,4,10 11.Moj idealni računalni sustav; upravni i neupravni govor, 2h, Ishodi:2,3,4,6,10,13 12.U internetkafeu; slaganje vremena, 2h, Ishodi:1,2,6,13,14 13.Kupnja računala; množina imenica, 2h, Ishodi:2,3,10,15 14.Mobilni telefoni; aspekt engleskih glagolskih vremena, 2h, Ishodi:1,2,9,16 15.Kolokvij, 2h, Ishodi:2,3,4,7,10
| Materijalni uvjeti za izvedbu predmeta | Elementarni: predavaona, ploča, kreda... Bijela ploča sa flomasterima Projektor Video oprema Potrošni materijal, navesti
| Ishodi | 7#6 | Literatura | 1.Professional English in Use ICT, for Computer and Internet, Esteras, Fabre, Cambridge University Press 2. materijali s predavanja (objavljeni na web stranicama kolegija) sastavljeni od tekstova preuzetih iz suvremene stručne i metodičke literature 3. Kiš, M. Englesko-hrvatski, hrvatsko-engleski školski informatički rječnik. Naklada Ljevak, Zagreb, 2003. 4. Stojaković,B. Skripta English for computer users I 5. Mihaljević, M. Hrvatsko računalno nazivlje, 1993 | Uvjeti za potpis (obaveze studenta) | Redovito pohađanje nastave (tolerira se najviše 3 izostanka s vježbi). | Provjera znanja u semestru | 2 kolokvija iz gradiva predavanja i 2 kolokvija iz gradiva vježbi; domaće zadaće | Način polaganja ispita nakon semestra | Pismeni i usmeni ispit. | Praćenje rada studenta: | Aktivnost | ECTS | Usmeni ispit () | 3 |
| Napomena | Iz ovog predmeta moguća je izrada završnog/diplomskog rada | ISVU ekvivalencije: | 22848;240466; | Izradio prijedlog | dr.sc. Biljana Stojaković, prof.v.šk. |
|
+ | P:1. Diana Šaponja-Milutinović dipl.ing.fiz., pred. P:2.prof.vis.šk. Ivica Levanat P:3. Alemka Knapp A: Alemka Knapp A:prof.vis.šk. Ivica Levanat A: Diana Šaponja-Milutinović dipl.ing.fiz., pred. | Fizika | 45+30 (30+0+0+0) (135) | 7 | 154955 | DA |
Šifra WEB/ISVU | 27863/154955 | ECTS | 7 | Akademska godina | 2021/2022 | Naziv | Fizika | Status | 1. semestar - Stručni studij računarstva (Redovni računarstvo) - Obavezni predmet | Pripadnost | Područje prirodnih znanosti 1.02. Fizika Opći predmet (Katedra za zajedničke predmete, katedra za fiziku) | Izvedba nastave | Predavanja + vježbe (auditorne+laboratorij+seminar+konstrukcijske) Samostalan rad | 45+30 (30+0+0+0) 135 | Izvođači | Predavanja:1. Diana Šaponja-Milutinović dipl.ing.fiz., pred. Predavanja:2. prof.vis.šk. Ivica Levanat Predavanja:3. Alemka Knapp Auditorne vježbe: Alemka Knapp Auditorne vježbe:prof.vis.šk. Ivica Levanat Auditorne vježbe: Diana Šaponja-Milutinović dipl.ing.fiz., pred. | Cilj predmeta | Razumijevanje fizikalnih pojava i veličina koje mogu biti korisne u studiju računarstva, u širem kontekstu temeljnih zakona fizike. | Ishodi učenja: | 1.izračunati jednostavnija pravocrtna gibanja i gibanja po kružnici, te kosi hitac . Razina:6 2.analizirati kinematičke veličine pri gibanju po krivulji. Razina:6 3.izračunati translacijsko ubrzanje tijela na koje djeluju sile, te jednostavnije primjere kutnog ubrzanja. Razina:6 4.povezati rad sila s promjenama kinetičke i potencijalne energije tijela. Razina:6,7 5.razlučiti klasično-mehanički opis gibanja od specijalne relativnosti . Razina:6 6.analizirati harmoničko titranje bez prigušenja. Razina:6 7.izračunati jednostavne slučajeve prijenosa topline. Razina:6 8.povezati Bohrov model atoma s kvalitativnim opisom elektronskih ljuski i vrpci. Razina:6,7 9.izračunati jednostavne primjere emisije/apsorpcije fotona i fotoelektričnog efekta. Razina:6 10.povezati spoznaje o građi jezgre s radioaktivnim raspadom. Razina:6,7
| Način izvođenja predavanja | Frontalna, ex cathedra Analiza primjera, case studies Demonstracije Diskusija problema Pitanja - odgovori Ostalo, upisati Usmeno izlaganje, uključujući komunikaciju sa studentima; potiče se njihovo aktivno sudjelovanje tijekom formuliranja i analize fizikalnih zakona. Fizikalne pojave i zakoni ilustriraju se općenito poznatim primjerima ili improviziranim demonstracijama, te jednostavnim pokusima gdje je moguće. Jednadžbe i njihovi izvodi u cjelosti se izlažu na ploči, ilustrirani skicama i dijagramima prema potrebi
| Način izvođenja auditornih vježbi | Grupno rješavanje zadanih problema Rasprave, brainstorming Međusobno zadavanje i rješavanje problema Ostalo, upisati Rješavanje jednostavnih problema radi boljeg razumijevanja fizikalnih veličina i odnosa među njima. Računanje s brojčanim vrijednostima kakve se javljaju u tehničkim primjenama. Nastavnik objašnjava i ilustrira postupak, studenti rješavaju probleme na ploči, te samostalno u svojim bilježnicama.
| Sadržaj predavanja | 1.Fizikalne veličine i jedinice., 2h, Ishodi:1,2 Deriviranje polinoma., 1h, Ishodi:1,2 2.Integriranje polinoma, određeni integral., 1h, Ishodi:1,2 Gibanje po pravcu, slobodan pad., 2h, Ishodi:1 3.Gibanje po krivulji i kružnici., 3h, Ishodi:1,2 4.Newtonovi aksiomi, količina gibanja., 3h, Ishodi:3 5.Rad, snaga i energija., 3h, Ishodi:4 6.Rotacija krutog tijela., 3h, Ishodi:2,3 7.Gibanje u gravitacijskom polju., 3h, Ishodi:5 8.Relativnost gibanja, inercijalne sile., 2h, Ishodi:6 Apsolutna i najveća brzina c., 1h, Ishodi:6 9.Einsteinova specijalna teorija relativnosti., 3h, Ishodi:6 10.Harmoničko titranje., 3h, Ishodi:7 11.Valna optika, fotoelektrični efekt., 3h, Ishodi:8,9 12.Građa atoma, valna svojstva čestica., 3h, Ishodi:8,9 13.Elektronske ljuske., 1h, Ishodi:8 Poluvodiči., 2h, Ishodi:8 14.Elementarne čestice, građa jezgre., 2h, Ishodi:10 Nestabilne jezgre., 1h, Ishodi:10 15.Radioaktivni raspad, nuklearna energija., 3h, Ishodi:10
| Sadržaj auditornih vježbi | 1.Gibanje po pravcu., 2h, Ishodi:1 2.Gibanje po pravcu., 2h, Ishodi:1 3.Kosi hitac., 2h, Ishodi:1,2 4.Gibanje po kružnici., 2h, Ishodi:1,2 5.Newtonovi aksiomi., 2h, Ishodi:3 6.Newtonovi aksiomi., 2h, Ishodi:3 7.Rad i snaga, energija., 2h, Ishodi:4 8.Sudari., 2h, Ishodi:4 9.1. kolokvij, 2h, Ishodi:1,2,3,4 10.Rotacija krutog tijela., 2h, Ishodi:2,3 11.Gibanje u gravitacijskom polju., 2h, Ishodi:5 12.Specijalna teorija relativnosti., 2h, Ishodi:6 13.Bohrov model atoma., 2h, Ishodi:8 14.Fotoelektrični efekt., 1h, Ishodi:9 Radioaktivnost., 1h, Ishodi:10 15.2. kolokvij, 2h, Ishodi:5,6,7,8,9
| Materijalni uvjeti za izvedbu predmeta | Elementarni: predavaona, ploča, kreda... Bijela ploča sa flomasterima Projektor
| Ishodi | 7#6 | Literatura | Obvezna: 1. Levanat, I., Fizika za TVZ: Kinematika i dinamika, TVZ, Zagreb, 2010; Dopunska: 1. Young and Freedman, University Physics, Addison Wesley, San Francisco, 2007; 2. Kulišić, P., Mehanika i toplina, Školska knjiga, Zagreb, 2005 | Uvjeti za potpis (obaveze studenta) | nema | Provjera znanja u semestru | Dva kolokvija, svaki ima zadatke i teorijski dio. Za prolaz na pojedinom kolokviju: teorija 40%, zadaci 50%. Za pohađanje nastave dodaje se do 10% od maksimuma na teoriju. | Način polaganja ispita nakon semestra | Ispit iz cijelog gradiva, sa zadacima i teorijskim dijelom. Za prolaz treba 40% zadataka i 40% teorije. | Praćenje rada studenta: | Aktivnost | ECTS | Pismeni ispit () | 4 | Usmeni ispit () | 3 |
| Napomena | Iz ovog predmeta nije moguća izrada završnog/diplomskog rada | ISVU ekvivalencije: | 22682; | Izradio prijedlog | prof.vis.šk. Ivica Levanat , 19. 01. 2014 |
|
+ | A:1. Marko Milanović | Kineziološka kultura I | 0+30 (30+0+0+0) (0) | 1 | 143073 | DA |
Šifra WEB/ISVU | 27854/143073 | ECTS | 1 | Akademska godina | 2021/2022 | Naziv | Kineziološka kultura I | Status | 1. semestar - Stručni studij računarstva (Redovni računarstvo) - Obavezni predmet | Pripadnost | Područje društvenih znanosti 5.10. Kineziologija Opći predmet (Katedra za zajedničke predmete, katedra za kineziološku kulturu) | Izvedba nastave | Predavanja + vježbe (auditorne+laboratorij+seminar+konstrukcijske) Samostalan rad | 0+30 (30+0+0+0) 0 | Izvođači | Auditorne vježbe:1. Marko Milanović | Cilj predmeta | Razviti kod studenta naviku bavljenja športom, poboljšanje psihofizičke kondicije te kulture ponašanja. | Ishodi učenja: | 1.pokazati pravilno izvođenje tehničkih elemenata pojedine sportske aktivnosti. Razina: 2.objasniti osnovne termine pojedine sportske aktivnosti. Razina: 3.izraziti osnovna pravila pojedine sportske aktivnosti. Razina: 4.prepoznati vježbe za mišićne skupine. Razina: 5.objasniti važnost zagrijavanja i istezanja u sportskoj aktivnosti . Razina: 6.opisati organizaciju i provođenje studentskih sportskih natjecanja . Razina: 7.razmotriti važnost redovite tjelovježbe tijekom cijelog života. Razina:
| Uključenost ishoda učenja u ishodima studija: | 2.2.OSOBNE Odgovornost, dosljednost, točnost, ažurnost.: 5h od 30h 2.3.OSOBNE Etički i moralni pristup radu.: 5h od 30h 2.6.OSOBNE Iskustva rada u projektnim timovima i industriji.: 5h od 30h 2.8.OSOBNE Komunikacijske vještine u okviru struke te s klijentima, na hrvatskom i engleskom jeziku.: 5h od 30h 2.10.OSOBNE Prilagodljivost novim tehnologijama i tehnikama kao dio procesa cjeloživotnog učenja.: 5h od 30h 2.11.OSOBNE Otvorenost za nova znanja, iskustva i kulturne okolnosti.: 5h od 30h | Način izvođenja auditornih vježbi | Ostalo, upisati Aktivnosti
| Sadržaj auditornih vježbi | 1.Ponavljanje tehničkih elemenata pojedine kineziološke aktivnosti, 2h, Ishodi:1 2.Ponavljanje tehničkih elemenata pojedine kineziološke aktivnosti, 2h, Ishodi:1 3.Usvajanje novih elemenata pojedine kineziološke aktivnosti, 2h, Ishodi:2 4.Usvajanje novih elemenata pojedine kineziološke aktivnosti, 2h, Ishodi:2 5.Usavršavanje elemenata pojedine kineziološke aktivnosti, 2h, Ishodi:2 6.Usavršavanje elemenata pojedine kineziološke aktivnosti, 2h, Ishodi:2 7.Usvajanje kompleksa vježbi zagrijavanja za pojedinu kineziološku aktivnost, 2h, Ishodi:3 8.Usvajanje kompleksa vježbi istezanja za pojedinu kineziološke aktivnosti, 2h, Ishodi:3 9.Ponavljanje osnovnih pravila pojedine kineziološke aktivnosti, 2h, Ishodi:5 10.Primjena pomoćnih i elementarnih igara u procesu učenja pojedine kineziološke aktivnosti, 2h, Ishodi:5 11.Usvajanje osnovnih tehničko-taktičkih elemenata pojedine kineziološke aktivnosti, 2h, Ishodi:6 12.Usvajanje osnovnih tehničko-taktičkih elemenata pojedine kineziološke aktivnosti, 2h, Ishodi:6 13.Natjecanje i igra, 2h, Ishodi:4 14.Natjecanje i igra, 2h, Ishodi:5 15.Uvježbavanje i automatizacija vježbi u svrhu prevencije od ozljeda., 2h, Ishodi:5
| Materijalni uvjeti za izvedbu predmeta | Posebna oprema, navesti Ovisi o sportu
| Ishodi | 7#6 | Literatura | Obvezna: 1. M. Dodik, Tjelesna i zdravstvena kultura, Sveučilište u Rijeci, Rijeka, 1992. 2. I. Belan, Aerobik, Ivo Balen, Koprivnica, 1988. 3. I. Horvat, Pravila nogometne igre, Novinsko-izdavačko propagandno poduzeće, Zagreb, 1994. 4. I. Tocigl, Taktika igre u obrani, Novinsko-izdavačko propagandno poduzeće, Zagreb, 1989. Dopunska: 1. D. Milanović, Dopunski sadržaji sportske pripreme, Sportska tribina i Kineziološki fakultet Zagreb, Zagreb, 2002.
| Uvjeti za potpis (obaveze studenta) | Ispit se ne polaže. Prisustvovanje i aktivno sudjelovanje vježbama tjelesnog odgoja 30 školskih sati po semestru ili 18 sunčanih sati (18 TZK bodova). TZK bodovi se mogu skupljati na više odabranih aktivnosti. Dolazak u dvoranu/bazen boduje se s 1 bodom, a odlazak na pješačko-planinarsku turu s 3 boda. Studentima koji se natječu jednokratni dolazak vrijedi 4 boda, ligaško natjecanje po 2 boda za svaku utakmicu. Studenti koji su oslobođeni po sportskoj osnovi obvezni su sudjelovati na Sveučilišnom studentskom natjecanju. Studenti koji su oslobođeni po zdravstvenoj osnovi, dužni su pomagati u organizaciji i provođenju nastave, pohađati posebno prilagođene programe u određenom postotku ako im to dozvoli nadležni liječnik, te napisati seminarski rad. O temi rada dogovaraju se s predmetnim nastavnikom. | Provjera znanja u semestru | Praktični test | Način polaganja ispita nakon semestra | Ispit se ne polaže ali se usvojena znanja provjeravaju na početku novog semestra. | Praćenje rada studenta: | Aktivnost | ECTS | Praktični rad () | 1 |
| Napomena | Iz ovog predmeta nije moguća izrada završnog/diplomskog rada | ISVU ekvivalencije: | 22745;83777; | Izradio prijedlog | Marko Milanović, prof. |
|
+ | P:1. Tihana Strmečki ,dipl.ing.math, v.pred. A: Andrea Katarić mag. educ. math. A: Tihana Strmečki ,dipl.ing.math, v.pred. | Matematika I | 30+45 (45+0+0+0) (135) | 7 | 22742 | DA |
Šifra WEB/ISVU | 27841/22742 | ECTS | 7 | Akademska godina | 2021/2022 | Naziv | Matematika I | Status | 1. semestar - Stručni studij računarstva (Redovni računarstvo) - Obavezni predmet | Pripadnost | Područje prirodnih znanosti 1.01. Matematika Opći predmet (Katedra za zajedničke predmete, katedra za matematiku) | Izvedba nastave | Predavanja + vježbe (auditorne+laboratorij+seminar+konstrukcijske) Samostalan rad | 30+45 (45+0+0+0) 135 | Izvođači | Predavanja:1. Tihana Strmečki ,dipl.ing.math, v.pred. Auditorne vježbe: Andrea Katarić mag. educ. math. Auditorne vježbe: Tihana Strmečki ,dipl.ing.math, v.pred. | Cilj predmeta | Student treba naučiti poglavlja iz matematike nužna za rješavanje inženjerskih problema. | Ishodi učenja: | 1.izračunati vrijednost izraza s osnovnim aritmetičkim operacijama u kojima se pojavljuju kompleksni brojevi. Razina:6 2.nacrtati položaj kompleksnog broja u Gaussovoj ravnini. Razina:6 3.izračunati determinantu i jednostavne izraze s matricama. Razina:6 4.izračunati izraze s vektorima. Razina:6 5.riješiti sustav linearnih jednadžbi. Razina:6 6.razviti shvaćanje definicije funkcije, kompozicije fukcija i inverza funkcije. Razina:6,7 7.klasificirati funkcije: parne/neparne, injekcije/surjekcije/bijekcije. Razina:6,7 8.klasificirati elementarne funkcije: potencije, polinomi, eksponecijalne f., logaritamske f., . Razina:6,7 9.skicirati grafove polinoma, trigonometrijskih f. i racionalne funkcije bez pomoći derivacija. Razina:6 10.izračunati limes funkcije. Razina:6 11.izračunati derivaciju funkcije. Razina:6 12.skicirati graf funkcije uz pomoć derivacija i kritičnih točaka. Razina:6
| Način izvođenja predavanja | Frontalna, ex cathedra Analiza primjera, case studies Diskusija problema Pitanja - odgovori Ostalo, upisati Gradivo se izlaže u predavaonici uz mnogo primjera prezentiranih korak po korak na ploči.
| Način izvođenja auditornih vježbi | Grupno rješavanje zadanih problema Rasprave, brainstorming Ostalo, upisati Zadaci iz svakog tematskog područja se, uz komentare, rješavaju na ploči.
| Sadržaj predavanja | 1.Kompleksni brojevi, algebarski i trigonometrijski zapis kompleksnog broja, osnovne aritmetičke operacije s kompleksnim brojevima (zbrajanje, oduzimanje, množenje, dijeljenje, potenciranje cijelim brojem, korjenovanje (racionalni eksponent)), Gaussova ravnina, 2h, Ishodi:1,2 2.Determinanta (2. reda - formula, 3. reda Sarrusovo pravilo i Laplaceov razvoj, 4. reda Laplaceov razvoj i elementarne transformacije), 2h, Ishodi:3,5 3.Sistem linearnih jednadžbi, rješavanje Cramerovim pravilom i Gauss-Jordanovim postupkom eliminacije, 2h, Ishodi:5 4.Vektori, 2h, Ishodi:4,5 5.Funkcije, definicija, domena, kodomena, područje definicije, slika funkcije, injekcija, surjekcija, bijekcija, graf funkcije, rast i pad funkcije, monotonost, kompozicija funkcija, inverz funkcije, parne i neparne funkcije, nultočke, 2h, Ishodi:6,7 6.Elementarne funkcije: potencije, polinomi, eksponencijalne funkcije, logaritamske funkcije, trigonometrijske funkcije, hiperbolne funkcije, 2h, Ishodi:6,7,8 7.1. kolokvij, 2h, Ishodi:1,2,3,4,5,6,7,8 8.Limesi, nizovi, 2h, Ishodi:10 9.Skiciranje grafova nekih funkcije (polinoma, trigonometrijskih funkcija), 2h, Ishodi:9 10.Problem nalaženja tangente, derivacija funkcije, pravila za deriviranje zbroja, umnoška i kvocijenta dviju funkcija, 2h, Ishodi:9,12 11.Diferencijal, implicitno deriviranje, parametarsko deriviranje, 2h, Ishodi:10,11 12.Derivacija složene funkcije, derivacija funkcije f(x)=x^x, 2h, Ishodi:11 13.LHopitalovo pravilo, 2h, Ishodi:11 14.Taylorov polinom funkcije u nuli, 2h, Ishodi:11 15.2. kolokvij, 2h, Ishodi:9,10,11,12
| Sadržaj auditornih vježbi | 1.Kompleksni brojevi, algebarski i trigonometrijski zapis kompleksnog broja, osnovne aritmetičke operacije s kompleksnim brojevima (zbrajanje, oduzimanje, množenje, dijeljenje, potenciranje cijelim brojem, korjenovanje (racionalni eksponent)), Gaussova ravnina, 3h, Ishodi:1,2 2.Determinanta (2. reda - formula, 3. reda Sarrusovo pravilo i Laplaceov razvoj, 4. reda Laplaceov razvoj i elementarne transformacije), 3h, Ishodi:3,5 3.Sistem linearnih jednadžbi, rješavanje Cramerovim pravilom i Gauss-Jordanovim postupkom eliminacije, 3h, Ishodi:6 4.Vektori, 3h, Ishodi:4,5 5.Funkcije, definicija, domena, kodomena, područje definicije, slika funkcije, injekcija, surjekcija, bijekcija, graf funkcije, rast i pad funkcije, monotonost, kompozicija funkcija, inverz funkcije, parne i neparne funkcije, nultočke, 3h, Ishodi:6,7 6.Elementarne funkcije: potencije, polinomi, eksponencijalne funkcije, logaritamske funkcije, trigonometrijske funkcije, hiperbolne funkcije, 3h, Ishodi:6,7,8 7.1. kolokvij, 3h, Ishodi:1,2,3,4,5,6,7,8 8.Limesi, nizovi, 3h, Ishodi:10 9.Skiciranje grafova nekih funkcije (polinoma, trigonometrijskih funkcija), 3h, Ishodi:9 10.Problem nalaženja tangente, derivacija funkcije, pravila za deriviranje zbroja, umnoška i kvocijenta dviju funkcija, 3h, Ishodi:9,12 11.Diferencijal, implicitno deriviranje, parametarsko deriviranje, 3h, Ishodi:10,11 12.Derivacija složene funkcije, derivacija funkcije f(x)=x^x, 3h, Ishodi:11 13.LHopitalovo pravilo, 3h, Ishodi:11 14.Taylorov polinom funkcije u nuli, 3h, Ishodi:11 15.2. kolokvij, 3h, Ishodi:9,10,11,12
| Materijalni uvjeti za izvedbu predmeta | Elementarni: predavaona, ploča, kreda... Bijela ploča sa flomasterima Posebna oprema, navesti Uz pomoć prikladnog softvera (Mathematica) se obrađuju teme s predavanja i zadaci s vježbi.
| Ishodi | 7#6 | Literatura | Obvezna: 1. T. Strmečki: Matematika 1 - skripta predavanja za studente redovnog studija računarstva na TVZ, Zagreb, 2020. 2. P. Javor: Uvod u matematičku analizu, Školska knjiga, Zagreb, 1983. 3. S. Suljagić: Matematika I, skripta, Zagreb, 2005 4. I. Slapničar: Matematika 1, skripta, Split, 2002. 5. B. P. Deminovič: Zadaci i rješeni primjeri iz više matematike, Danjar, Zagreb, 1995. 6. N. Elezović: Linearna algebra, Element, Zagreb, 1995. Dopunska: 1. L. Krnić, Z. Šikić: Račun diferencijalni i integralni, I dio, Školska knjiga, Zagreb, 1992. 2. V. Devide: Riješeni zadaci iz više matematike, svezak i i II, Školska knjiga, Zagreb, 1985. 3. T. Bradić, R. Roki, J. Pečarić, M. Strunje: Matematika za tehničke fakultete, Multigraf, Zagreb, 1994.
| Uvjeti za potpis (obaveze studenta) | Nema posebnih uvjeta za potpis. | Provjera znanja u semestru | Dva kolokvijska ispita za vrijeme semestra
Ocjene po ishodu: maksimum 100 bodova 50-62 dovoljan (2) 63-75 dobar (3) 76-88 vrlo dobar (4) 89-100 odličan (5) | Način polaganja ispita nakon semestra | Pismeni ispit 57,14% ocjene
Ocjene pismenog dijela ispita: maksimum 100 bodova 50-62 dovoljan (2) 63-75 dobar (3) 76-88 vrlo dobar (4) 89-100 odličan (5)
Usmeni uspit 42,86% ocjene | Praćenje rada studenta: | Aktivnost | ECTS | Pismeni ispit () | 4 | Usmeni ispit () | 3 |
| Napomena | Iz ovog predmeta moguća je izrada završnog/diplomskog rada | Izradio prijedlog | dipl.ing.mat Tihana Strmečki., 19.05.2016. |
|
+ | P:1. Danijela Pongrac prof. P:2.dr. sc. Roman Domović , prof. L:prof. Marta Alić L: Maja Pauković dipl.oec. L: Danijela Pongrac prof. L: Željka Širanović mag.inf.zn. | Primjena računala | 30+30 (0+30+0+0) (90) | 5 | 154959 | DA |
Šifra WEB/ISVU | 27865/154959 | ECTS | 5 | Akademska godina | 2021/2022 | Naziv | Primjena računala | Status | 1. semestar - Stručni studij računarstva (Redovni računarstvo) - Obavezni predmet | Pripadnost | Područje društvenih znanosti 5.04. Informacijske i komunikacijske znanosti Opći predmet (Katedra za aplikativne sustave) | Izvedba nastave | Predavanja + vježbe (auditorne+laboratorij+seminar+konstrukcijske) Samostalan rad | 30+30 (0+30+0+0) 90 | Izvođači | Predavanja:1. Danijela Pongrac prof. Predavanja:2. dr. sc. Roman Domović , prof. Laboratorijske vježbe:prof. Marta Alić Laboratorijske vježbe: Maja Pauković dipl.oec. Laboratorijske vježbe: Danijela Pongrac prof. Laboratorijske vježbe: Željka Širanović mag.inf.zn. | Cilj predmeta | Upznavanje s informacijskom tehnologijom i njenom primjenom u poslovanju.Student treba naučiti osnove rada na osobnom računalu standardne konfiguracije. | Ishodi učenja: | 1.identificirati podsustave organizacijskog IS-a. Razina:6 2.razlikovati stolne, prijenosna računala, tablet PC, obzirom na tipične korisnike. Razina:6 3.sastaviti prijedlog osnovne konfiguracije računala kao: centralni procesor (CPU), memorije, tvrdi disk, uobičajene ulazno izlazne uređaje. Razina:6,7 4.ustanoviti (sličnost / razliku) ustanoviti razliku između operativnih, potpornih i strateških informacijskih sustava . Razina:6 5.povezati vrstu i cilj informacijskog sustava s razinom funkcija organizacijskog sustava. Razina:6,7 6.identificirati skupove ključnih podataka za bazu organizacijskog IS-a. Razina:6 7.razlikovati modele organizacijskih ustroja i tipova mreža koje podržavaju poslovanje. Razina:6 8.ustanoviti razliku između inerneta, intraneta i ekstraneta. Razina:6 9.identificirati opasnosti od zloporabe informacijske tehnologije i daljinskog prijenosa podataka. Razina:6 10.pripremiti radno mjesto vodeći računa o računalnoj, programskoj i radnoj okolini te koristeći pravilnik o sigurnosti i zaštiti zdravlja pri radu s računalom. Razina:6,7 11.upravljati informacijskim sustavom Windows i računom elektroničke pošte. Razina:6,7 12.napisati word-ov dokument koristeći naredbe za oblikovanje, umetanje objekata i referenci(tablica sdržaja i slika), kolaboraciju, cirkularno pismo i makronaredbe . Razina:6,7 13.pripremiti excel-ov dokument koristeći naredbe za oblikovanje ćelija/radnog lista, umetanje i izgradnju funkcija(osnovne i ugniježdene), filtriranje, umetanje pivot tablice i grafova, te makronaredbe. Razina:6,7 14.pripremiti power point prezentaciju koristeći master slide, animacije, umetanje objekata, prijelaz i povratak iz jedne u drugu prezentaciju . Razina:6,7
| Način izvođenja predavanja | Frontalna, ex cathedra Gost, predavač Analiza primjera, case studies Demonstracije Simulacije Diskusija problema Pitanja - odgovori Seminar, izlaganje studenta s raspravom
| Način izvođenja laboratorijskih vježbi | Laboratorijske s laboratorijskom opremom Grupno rješavanje zadanih problema
| Sadržaj predavanja | 1.uvod u predmet, prava i obaveze studenata, praćenje na pretka i provjera znanja, 2h 2.Uvod u IS,Informacijski sustav u poslovanju. Definicija sustava, poslovnog sustava i njegovog informacijskog sustava , 2h, Ishodi:1 3.Dataware - struktura, komponente, administracija, model podataka, 2h, Ishodi:7,8 4.Netware- Internetska tehnologija i njena primjena , 2h, Ishodi:6 5.Netware - Razvoj Interneta i njegova primjena Intranet i ekstranet , 2h, Ishodi:6 6.Računarstvo u oblacima , 2h, Ishodi:5 7.provjera znanja- 1. kolovij teorijski dio, 2h, Ishodi:1,6,7,8 8.Hardware - osnovni dijelovi računala, 2h, Ishodi:2 9.Hardware - osnovni dijelovi računala, razvoj u posljednih 5 godina, 2h, Ishodi:2,3 10.Software - tipovi i vrste IS-a, 2h, Ishodi:4,5 11.Lifeware - Ergonomija radnih mjesta s računalima, organizacijsko znanje , 2h, Ishodi:7,8 12.Orgware - Zaštita ISa i sigurnost, Zaštita privatnosti, 2h, Ishodi:9,10 13.Osnove koncepta 'velikih podataka', 2h, Ishodi:9,10 14.provjera znanja- 2. kolovij teorijski dio, 2h, Ishodi:2,3,4,5,8,9,10 15.ispravak kolokvija 1 ili 2, 2h, Ishodi:1,2,3,4,5,6,7,8,9,10
| Sadržaj laboratorijskih vježbi | 1.Uvod u rad, upoznavanje računalne opreme, Office 365, OneDrive, LMS, 2h, Ishodi:11 2.WORD - obrada teksta, rad s dokumentom, upis, označavnje i uređivanje teksta, oblikovanje teksta i odlomka, rad sa slikama, priprema za ispis, cirkularno pismo, spremanje dokumenta u drugom obliku, 2h, Ishodi:11 3.WORD - stil teksta i odlomka, numeriranje, omatanje teksta oko slike, suradnja, sekcije u dokumentu, tekst u stupcima, fusnote, numeriranje stranica, tablica sadržaja, knjižne oznake i unakrsne reference, tabulatori, početna stranica, 2h, Ishodi:11,12 4.WORD - rad stablicama, slikama, matematičkim izrazima, grafički prikaz podataka, 2h, Ishodi:11,12 5.WORD - makronaredbe, kreiranje i popunjavanje obrasca, zaštita dokumenta, 2h, Ishodi:11,12 6.WORD - kolokvij , 2h, Ishodi:11,12 7.ispravak kolokvija, 2h, Ishodi:11,12 8.EXCEL- proračunske tablice, unos i vrsta podataka, formule, operatori, adrese ćelija, komentari, radni listovi, 2h, Ishodi:11,13 9.EXCEL- oblikovanje tablice, funkcije count, if, lookup, datum i druge, grafički prikazi, 2h, Ishodi:11,13 10.EXCEL- rad s podacima, grupiranje, filtriranje, sortiranje, zaokrenute tablice , 2h, Ishodi:11,13 11.EXCEL - uvjetno oblikovanje, traženje rješenja, tablice podataka s jednom i dvije varijable, scenariji, makro naredba i zaštita dokumenta , 2h, Ishodi:11,13 12.EXCEL- kolokvij, 2h, Ishodi:11,13 13.ispravak kolokvija, 2h, Ishodi:11,13 14.Prezentacije, odabir teme, unos elemenata, izrada Master slajda, animacije, 2h, Ishodi:14 15.Upoznavanje s ostalim 365 aplikacijama (Forms,Stream,Teams,SharePoint), 2h, Ishodi:11,14
| Materijalni uvjeti za izvedbu predmeta | Elementarni: predavaona, ploča, kreda... Računalni laboratorij opće namjene Projektor Potrošni materijal, navesti Papir, olovka
| Ishodi | 7#6 | Literatura | Obvezna: D.Pongrac: Pripreme za vježbe i materijali s predavanja dostupni na LMS-u. Dopunska: Šimović, Maletić, Afrić: Osnove informatike, Zagreb 2010. K.C.Laudon, J.P.Laudon: Essentials of MIS, 13th edition, Pearson Education, 2019. D. Grundler, Kako radi računalo, PRO-MIL, Varaždin, 2004. D. Grundler, D. Franulić Šarić, T. Rolich, Primijenjeno računalstvo - Izabrani primjeri, Graphis, Zagreb, 2002. | Uvjeti za potpis (obaveze studenta) | Pohađanje vježbi, maksimalno 2 izostanka Predane sve vježbe na LMS | Provjera znanja u semestru | Teorija kolokvij 1. dio, 25% ocjene, ishodi 1,2,3,4,5 Teorija kolokvij 2. dio, 25% ocjene, ishodi 6,7,8,9,10 Kolokvij WORD (75% za prolaz), 25% ocjene. ishodi 11,12 Kolokvij EXCEL (75% za prolaz), 25% ocjene. ishodi 13 | Način polaganja ispita nakon semestra | Teorija pismeni ispit, 50% ocjene, ishodi 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 WORD (75% za prolaz), 25% ocjene. ishodi 11,12 EXCEL (75% za prolaz), 25% ocjene. ishodi 13 | Praćenje rada studenta: | Aktivnost | ECTS | Praktični rad () | 2 | Pismeni ispit () | 3 |
| Napomena | Iz ovog predmeta moguća je izrada završnog/diplomskog rada | ISVU ekvivalencije: | 22744; | Izradio prijedlog | Vesna Alić-Kostešić dipl.ing.stroj., 9.5.2015 |
|
+ | P:1.pred. Ivan Cesar mag. ing. P:2. Mia Čarapina dipl. ing., v. pred. A:pred. Ivan Cesar mag. ing. A: Mia Čarapina dipl. ing., v. pred. L:pred. Ivan Cesar mag. ing. L: Mia Čarapina dipl. ing., v. pred. L:doc.dr.sc. Ivica Dodig | Programiranje | 45+45 (15+30+0+0) (120) | 7 | 154960 | DA |
Šifra WEB/ISVU | 27866/154960 | ECTS | 7 | Akademska godina | 2021/2022 | Naziv | Programiranje | Status | 1. semestar - Stručni studij računarstva (Redovni računarstvo) - Obavezni predmet | Pripadnost | Područje tehničkih znanosti 2.09. Računarstvo Stručni predmet (Katedra za programsko inženjerstvo) | Izvedba nastave | Predavanja + vježbe (auditorne+laboratorij+seminar+konstrukcijske) Samostalan rad | 45+45 (15+30+0+0) 120 | Izvođači | Predavanja:1. pred. Ivan Cesar mag. ing. Predavanja:2. Mia Čarapina dipl. ing., v. pred. Auditorne vježbe:pred. Ivan Cesar mag. ing. Auditorne vježbe: Mia Čarapina dipl. ing., v. pred. Laboratorijske vježbe:pred. Ivan Cesar mag. ing. Laboratorijske vježbe: Mia Čarapina dipl. ing., v. pred. Laboratorijske vježbe:doc.dr.sc. Ivica Dodig | Cilj predmeta | Student treba naučiti rješavati jednostavne probleme i implementirati računalne algoritme služeći se suvremenim strukturiranim i proceduralnim programskim jezikom. | Ishodi učenja: | 1.analizirati kod programskog jezika C.. Razina:6 2.upravljati osnovnim programskim alatima u Programiranju (uređivač teksta, prevodioc, povezivač, debugger).. Razina:6,7 3.oblikovati jednostavni algoritam pomoću pomagala u Programiranju (dijagram toka, pseudokod, strukturogram).. Razina:6 4.predvidjeti rezultat izvođenja odsječka C programskog koda uz zadane ulazne podatke.. Razina:6,7 5.oblikovati vlastite računalne programe sa osnovnim tipovima i strukturama podataka.. Razina:6 6.prezentirati tipove i strukture datoteka u svakodnevnoj upotrebi sa primjerima.. Razina:6,7 7.oblikovati vlastite računalne programe sa osnovnim tipovima i strukturama datoteka.. Razina:6 8.ispitati zadani algoritam ili programski kod na postojanje grešaka.. Razina:6 9.preurediti C programski kod prema dodatnom funkcionalnom zahtjevu.. Razina:6,7 10.preurediti vlastiti program prema zadanom operacijskom sustavu i datoteci.. Razina:6,7 11.razviti algoritam za rješavanje zadanog jednostavnog zadatka.. Razina:6,7 12.napisati zadani ili prethodno oblikovani jednostavni algoritam u programskom jeziku C.. Razina:6,7
| Način izvođenja predavanja | Frontalna, ex cathedra Analiza primjera, case studies Demonstracije Diskusija problema
| Način izvođenja auditornih vježbi | Grupno rješavanje zadanih problema Rasprave, brainstorming Računalne simulacije Međusobno zadavanje i rješavanje problema Rješavanje algoritamskih i problemskih zadataka. Demonstracija rada programskih alata i računalnih programa sa tipičnim algoritmima.
| Način izvođenja laboratorijskih vježbi | Laboratorijske, simulacije na računalima Samostalni rad studenta na razvoju i implementaciji algoritma u program te modifikaciji postojećeg programa.
| Sadržaj predavanja | 1.Uvodno predavanje, 3h, Ishodi:2 2.Povijest programskih jezika, prvi C program, varijable, 3h, Ishodi:1,2,3,4,5,6 3.Brojevni sustavi, tipovi varijabli, 3h, Ishodi:1,2,3,4,5,6,7,8 4.Definicija algoritma, izrazi i operatori, 3h, Ishodi:1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11 5.Kontrola toka, 3h, Ishodi:1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12 6.Petlje, 3h, Ishodi:1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12 7.Polja, 3h, Ishodi:1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12 8.Funkcije, 3h, Ishodi:1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12 9.Pokazivači, 3h, Ishodi:1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12 10.Pokazivači i funkcije, 3h, Ishodi:1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12 11.Pokazivači i polja, dinamička alokacija memorije, rekurzija, 3h, Ishodi:1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12 12.Polja znakova (stringovi), formatirani unos i ispis, 3h, Ishodi:1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12 13.Formatirane datoteke i strukture, 3h, Ishodi:1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12 14.Neformatirane datoteke i unije, 3h, Ishodi:1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12 15.Napredne tehnike programiranje (pokazivači na funkcije, varijabilni broj parametara, pregled važnijih algoritama), 3h, Ishodi:1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12
| Sadržaj auditornih vježbi | 1.Uvodno predavanje, 1h, Ishodi:1 2.Prvi C program, 1h, Ishodi:1,2,3,4,5 3.Brojevni sustavi, 1h, Ishodi:1,2,3 4.Operatori i izrazi, 1h, Ishodi:1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12 5.Kontrola toka, 1h, Ishodi:1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12 6.Petlje, 1h, Ishodi:1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12 7.Polja, 1h, Ishodi:1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12 8.Funkcije, 1h, Ishodi:1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12 9.Pokazivači, 1h, Ishodi:1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12 10.Pokazivači i funkcije, 1h, Ishodi:1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12 11.Pokazivači i polja, dinamička alokacija memorije, rekurzija, 1h, Ishodi:1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12 12.Polja znakova (stringovi), formatirani unos i ispis, 1h, Ishodi:1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12 13.Formatirane datoteke i strukture, 1h, Ishodi:1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12 14.Neformatirane datoteke i unije, 1h, Ishodi:1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12 15.Vježba i ponavljanje gradiva, 1h, Ishodi:1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12
| Sadržaj laboratorijskih vježbi | 1.Brojevni sustavi, 2h, Ishodi:1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12 2.Operatori i izrazi, 2h, Ishodi:1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12 3.Kontrola toka, 2h, Ishodi:1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12 4.Petlje, 2h, Ishodi:1,2,3,4,5,6,8,9,11,12 5.Nizovi, 2h, Ishodi:1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12 6.Prvi test vještina programiranja (lab 1-5), 2h, Ishodi:1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12 7.Funkcije, 2h, Ishodi:1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12 8.Pokazivači i funkcije, 2h, Ishodi:1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12 9.Pokazivači i polja, dinamička alokacija memorije, 2h, Ishodi:1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12 10.Formatirane datoteke i strukture, 2h, Ishodi:1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12 11.Neformatirane datoteke, 2h, Ishodi:1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12 12.Drugi test vještina programiranja (lab 6-10), 2h, Ishodi:1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12 13.Nadoknade jedne lab. vježbe, 2h, Ishodi:1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12 14.Ne izvodi se, 2h 15.Ne izvodi se, 2h
| Materijalni uvjeti za izvedbu predmeta | Elementarni: predavaona, ploča, kreda... Računalni laboratorij opće namjene Bijela ploča sa flomasterima Projektor
| Ishodi | 7#6 | Literatura | Osnovna: 1. T. Tucaković: C programer za 15 dana, PRO-MIL 2. L. Ullman, M. Liyanage: C osnove programiranja, MIŠ Dopunska: 1. B.W. Kernighan, D.M. Ritchie: The C Programming Language, Prentice Hall
| Uvjeti za potpis (obaveze studenta) | 1/3 bodova sa lab. vježbi | Provjera znanja u semestru | Redovitost pohađanja#4#4#0$Mini-test#3#5#0$Kolokvij, numerički zadaci#2#16#0$Programski zadatak#2#42#0$Praktični rad#10#25#33$Praktični ispit#5#8#0$ | Način polaganja ispita nakon semestra | Pismeni ispit#1#16#0$Usmeni ispit#1#17#50$Praktični rad#1#25#33$Praktični ispit#1#42#50$ | Praćenje rada studenta: | Aktivnost | ECTS | Pismeni ispit () | 7 |
| Napomena | Iz ovog predmeta moguća je izrada završnog/diplomskog rada | ISVU ekvivalencije: | 22731; | Izradio prijedlog | dr.sc. Dalibor Grgec, 8.5.2012. |
|