+ | P:1. Vesna Alić-Kostešić dipl.ing.stroj. A: Vesna Alić-Kostešić dipl.ing.stroj. | Korištenje i upravljanje informacijskih sustava - EUCIP | 45+15 (15+0+0+0) (90) | 5 | 130908 | DA |
Šifra WEB/ISVU
| 30107/130908
| ECTS
| 5
| Akademska godina
| 2024/2025
|
Naziv
| Korištenje i upravljanje informacijskih sustava - EUCIP
|
Status
| 1. semestar - Stručni diplomski studij Informatika (Izvanredni diplomski informatika) - Izborni predmet1. semestar - Stručni diplomski studij Informatika (Izvanredni diplomski informatika (smjer računarstvo)) - Izborni predmet1. semestar - Stručni diplomski studij Informatika (Redovni diplomski informatika) - Izborni predmet1. semestar - Stručni diplomski studij Informatika (smjer računarstvo) (Redovni diplomski informatika (smjer računarstvo)) - Izborni predmet
|
Pripadnost
| Područje tehničkih znanosti 2.11. Strojarstvo Stručni predmet (Katedra za aplikativne sustave)
|
Izvedba nastave
| Predavanja + vježbe (auditorne+laboratorij+seminar+konstrukcijske) Samostalan rad
| 45+15 (15+0+0+0) 90
|
Izvođači
| Predavanja:1. Vesna Alić-Kostešić dipl.ing.stroj. Auditorne vježbe: Vesna Alić-Kostešić dipl.ing.stroj.
|
Cilj predmeta
| Stjecanje temeljnih znanja potrebnih u procesu planiranja, korištenja i upravljanja informacijskih sustava
| Ishodi učenja: | 1.klasificirati organizacijsku strukturu i informacijski sustav koji podržava njeno poslovanje. Razina:6,7 2.opravdati pojedinu funkciju informacijskog sustava obzirom na dio poslovanja koje podržava. Razina:7 3.valorizirati vrijednost informacijskog sustava na osnovi ključnih pokazatelja poslovanja. Razina:7 4.poduprijeti razvoj informacijskog sustava organizacije u skladu s trendovima na polju komercijalnog poslovanja i marketinga. Razina:7 5.prezentirati metode i tehnike koje služe provjeri kvalitete planiranog informacijskog sustava. Razina:6,7 6. formulirati / oblikovati faze IT projekta. Razina:6,7 7.voditi dijalog sa zainteresiranimstranama,osobito ukoliko je uključeno ne informatičko osoblje. Razina:6,7 8.poduprijeti organizaciju u odlukama vezanim na etička i pravna pitanja vezana na informacijske tehnologije. Razina:7 9.protumačiti osnovne odredbe Zakona o obveznim odnosima, Zakona o trgovačkim društvima. Razina: 10.riješiti osnovne pravne probleme. Razina:6 11.skicirati osnovne ugovore iz poslovanja. Razina:6 12.upotrijebiti pravila o ponašanju u poslovnom okruženju. Razina:
| Način izvođenja predavanja | Frontalna, ex cathedra Analiza primjera, case studies Diskusija problema Frontalno, usmeno izlaganje ilustrirano prezentacijama rješenja iz prakse, primjerima, te uz primjenu suvremene prezentacijske tehnologije. Koristi se multimedijalni nastavni materijal projekcijom na platnu te dostupan polaznicima i putem Interneta.
| Način izvođenja auditornih vježbi | Grupno rješavanje zadanih problema Rasprave, brainstorming Računalne simulacije Upoznavanja s procesima i alatima važnim za donošenje strateških odluka, a pomoću opreme za prezentaciju – LCD projektor i računalo
| Sadržaj predavanja | 1.Organizacije i korištenje IT-om, 2h, Ishodi:1,2 2.Organizacije i korištenje IT-om, 2h, Ishodi:1,2 3. Upravljanje informacijskim tehnologija, 2h, Ishodi:3,4 4.Mjerenje vrijednosti IT, 2h, Ishodi:5,6 5.kolokvij, 2h, Ishodi:1,2,3,4,5,6 6.Globalna umrežena ekonomija , 2h, Ishodi:7 7.Globalna umrežena ekonomija , 2h, Ishodi:7 8.Upravljanje projektima, 2h, Ishodi:8,9 9.Upravljanje projektima, 2h, Ishodi:8,9 10.Upravljanje projektima, 2h, Ishodi:8,9 11.Suradnja i komunikacija, 2h, Ishodi:10 12.Suradnja i komunikacija, 2h, Ishodi:10 13. Pravna i etička pitanja, 2h, Ishodi:11,12 14. Pravna i etička pitanja, 2h, Ishodi:11,12 15.kolokvij, 2h, Ishodi:7,8,9,10,11,12
| Sadržaj auditornih vježbi | 1.Informacijski sustavi za menagement, 1h, Ishodi:1 2.Informacijski sustavi za menagement, 1h, Ishodi:1 3.Tipične IT funkcije i tipovi tehnologija, 1h, Ishodi:2,3 4.Tipične IT funkcije i tipovi tehnologija, 1h, Ishodi:2,3 5.Poslovni planovi i studije izvedivosti, 1h, Ishodi:4,5 6.Poslovni planovi i studije izvedivosti, 1h, Ishodi:4,5 7.Korištenje osnovnih upravljačkih sustava - CRM, SCM, ERP, 1h, Ishodi:6 8.Korištenje osnovnih upravljačkih sustava - CRM, SCM, ERP, 1h, Ishodi:6 9.Osnovne tehnike upravljanja projektima, 1h, Ishodi:7 10.Osnovne tehnike upravljanja projektima, 1h, Ishodi:7 11.Komunikacijski modeli, 1h, Ishodi:8 12.Umijeće prezentiranja, 1h, Ishodi:9 13.Autorsko pravo i posebne odredbe za računalne programe , 1h, Ishodi:10 14.Primjeri ugovora o licenci softvera, 1h, Ishodi:11 15.Upravljanje inovacijama u IT, 1h, Ishodi:12
| Materijalni uvjeti za izvedbu predmeta | Elementarni: predavaona, ploča, kreda... Računalni laboratorij opće namjene Projektor
| Ishodi | 7#6 | Literatura | 1. EUCIP CORE LEVEL COURSE MATERIAL: P. Schgoer, R Brambilla, F. Amarilli: The All-Round IT Professional, Plan Knowelegde Area: Use and Management of Information Systems, ICS Skills, Dublin 2005., | Uvjeti za potpis (obaveze studenta) | položen 1 kolokvij | Provjera znanja u semestru | Kolokvij, teorijska pitanja#2#100#60$ | Način polaganja ispita nakon semestra | Pismeni ispit#1#100#60$ | Praćenje rada studenta: | Aktivnost | ECTS | Kontinuirana provjera znanja () | 3 | Pismeni ispit () | 2 |
| Napomena | Iz ovog predmeta moguća je izrada završnog/diplomskog rada | Izradio prijedlog | Vesna Alić-Kostešić dipl.ing.stroj., 9.5.2012 | |
+ | P:1.prof. dr. sc. Petar Jandrić profesor stručnog studija u trajnom zvanju P:2.mr.sc. Lucija Bačić v.pred. A:mr.sc. Lucija Bačić v.pred. A:prof. dr. sc. Petar Jandrić profesor stručnog studija u trajnom zvanju | Motivacija i timski rad | 30+30 (30+0+0+0) (90) | 5 | 130906 | NE |
Šifra WEB/ISVU
| 30105/130906
| ECTS
| 5
| Akademska godina
| 2024/2025
|
Naziv
| Motivacija i timski rad
|
Status
| 1. semestar - Stručni diplomski studij Informatika (Izvanredni diplomski informatika) - Izborni predmet1. semestar - Stručni diplomski studij Informatika (Izvanredni diplomski informatika (smjer računarstvo)) - Izborni predmet1. semestar - Stručni diplomski studij Informatika (Redovni diplomski informatika) - Izborni predmet1. semestar - Stručni diplomski studij Informatika (smjer računarstvo) (Redovni diplomski informatika (smjer računarstvo)) - Izborni predmet
|
Pripadnost
| Područje društvenih znanosti 5.04. Informacijske i komunikacijske znanosti Društveni predmet (Katedra za aplikativne sustave)
|
Izvedba nastave
| Predavanja + vježbe (auditorne+laboratorij+seminar+konstrukcijske) Samostalan rad
| 30+30 (30+0+0+0) 90
|
Izvođači
| Predavanja:1. prof. dr. sc. Petar Jandrić profesor stručnog studija u trajnom zvanju Predavanja:2. mr.sc. Lucija Bačić v.pred. Auditorne vježbe:mr.sc. Lucija Bačić v.pred. Auditorne vježbe:prof. dr. sc. Petar Jandrić profesor stručnog studija u trajnom zvanju
|
Cilj predmeta
| Osvještavanje i razumijevanje osnova uspješne komunikacije i usvajanje tehnika i vještina potrebnih za uspješnu komunikaciju s pojedincima, u grupi i s publikom. Kolegij promiče humanističke vrijednosti, kao što su međusobna odgovornost, prava na uključenost i prihvaćenost, slobodno izražavanje i uvažavanje, tolerancija različitosti.
| Ishodi učenja: | 1.formulirati osnove uspješne komunikacije. Razina:6,7 2.identificirati prepreke za uspješnu komunikaciju, razumijevanje sukoba, osnovna svojstva grupnih procesa i pravila javnog prezentiranja. Razina:6 3.klasificirati tehnike i vještine potrebne za uspješnu komunikaciju s pojedincima, u grupi i s publikom. Razina:6,7 4.osmisliti jasno izražavanje i aktivno slušanje te davati povratne informacije uz uvažavanje. Razina:6,7 5.riješiti komunikacijske probleme i sukobe . Razina:6 6.prezentirati različte poslovne planove, probleme i rješenja . Razina:6,7 7.procijeniti utjecaj spolnih stavova na rad s osobama istog ili suprotnog spola. Razina:6,7 8.usporediti međukulturalne razlike u svrhu uspješnije komunikacije s pripadnicima različitih kultura. Razina:6,7 9.oblikovati uloge i funkcije voditelja usmjerene na socio-emocionalne odnose članova i ostvarivanje individualnih i grupnih ciljeva. Razina:6 10. razviti humanističke vrijednosti kao što su međusobna odgovornost, prava na uključenost i prihvaćenost, slobodno izražavanje i uvažavanje, tolerancija različitosti. Razina:6,7
| Način izvođenja predavanja | Frontalna, ex cathedra Gost, predavač Analiza primjera, case studies Diskusija problema Pitanja - odgovori Seminar, izlaganje studenta s raspravom Izlaganje domaćih zadaća
| Način izvođenja auditornih vježbi | Analiza klasične literature Analiza literature na webu, knowledge mining Pisanje eseja Rasprave, brainstorming igranje uloga, rad u paru, rad u malim grupama, rasprava, prezentacija publici, evaluacija i samoevaluacija
| Sadržaj predavanja | 1.Komunikacijski proces (1)., 2h, Ishodi:1,10 2.Komunikacijski proces (2)., 2h, Ishodi:1,3,10 3.Verbalna komunikacija., 2h, Ishodi:2,3,4,10 4.Neverbalna komunikacija., 2h, Ishodi:2,3,10 5.Osnove feminizma., 2h, Ishodi:7,8,10 6.Utjecaj spolnih stavova na rad s osobama istog ili suprotnog spola., 2h, Ishodi:7,8,10 7.Osnove multikulturalizma., 2h, Ishodi:7,8,10 8.Međukulturalne razlike - uspješnija komunikacija s pripadnicima različitih kultura., 2h, Ishodi:7,8,10 9.Negativni i pozitivni aspekti sukoba., 2h, Ishodi:3,4,5,10 10.Konstruktivna i destruktivna interakcija i komunikacija., 2h, Ishodi:3,4,5,10 11.Komunikacija u maloj grupi., 2h, Ishodi:3,4,5,10 12.Komunikacija u velikoj grupi., 2h, Ishodi:3,4,5,10 13.Specifičnosti grupne strukture i procesa., 2h, Ishodi:3,4,5,9,10 14.Javna prezentacija (1), 2h, Ishodi:3,4,5,9,10 15.Javna prezentacija (2), 2h, Ishodi:3,4,5,8,9,10
| Sadržaj auditornih vježbi | 1.Razlika između tima i radne skupine., 6h, Ishodi:1,2,5 2.Sastavljanje tima., 6h, Ishodi:1,2,5,8 3.Planiranje timskog projekta. , 6h, Ishodi:1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 4.Stvaranje timskih normi. , 6h, Ishodi:1,2,9,10 5.Stilovi vođenja., 6h, Ishodi:1,4,9,10 6.Nema nastave 7.Nema nastave 8.Nema nastave 9.Nema nastave 10.Nema nastave 11.Nema nastave 12.Nema nastave 13.Nema nastave 14.Nema nastave 15.Nema nastave
| Materijalni uvjeti za izvedbu predmeta | Elementarni: predavaona, ploča, kreda... Bijela ploča sa flomasterima Projektor Stolice i stolovi ne smiju biti pričvršćeni za tlo.
| Ishodi | 7#6 | Literatura | Pearson, J. C., Spitzberg, B. H. (1990). Interpersonal communication: concepts, components and contexts. Dubuque: Wm. C. Brown Publishers.
Egan, G. (1977). You and me: the skills of communicating and relating to others. Monterey: Brooks/Cole Publishing Company.
Bolton, R. (1986). People skills. New York: Touchstone.
Fisher, R., Ury, W., Patton, B. (2003). Kako do DA: do dogovora pregovorom, a ne predajom. Zagreb: Neretva.
Lucas, S. E. (1998). The art of public speaking. New York: McGraw-Hill.
Van Emden, J. I Becker, L. (2004). Presentation skills for students. London: Palgrave Macmillan.
Stewart, J. (Ed.) (1999). Bridges, not walls: a book about interpersonal communication. McGraw-Hill.
Holliday, A., Hyde, M. I Kullman, J. (2004). Intercultural communication. London: Routledge
| Uvjeti za potpis (obaveze studenta) | $_POST[sadmet] | Provjera znanja u semestru | Redovitost pohađanja#10#10#50$Kolokvij, teorijska pitanja#3#90#50$ | Način polaganja ispita nakon semestra | $_POST[polaganje] | Praćenje rada studenta: | Aktivnost | ECTS | Usmeni ispit () | 5 |
| Napomena | $_POST[napomena] | Izradio prijedlog | $_POST[sastavio] | |
+ | P:1.dr.sc. Ljiljana Matuško Antonić dipl.iur. A:dr.sc. Ljiljana Matuško Antonić dipl.iur. | Poslovna etika i pravo | 30+15 (15+0+0+0) (105) | 5 | 200529 | NE |
Šifra WEB/ISVU
| 30744/200529
| ECTS
| 5
| Akademska godina
| 2024/2025
|
Naziv
| Poslovna etika i pravo
|
Status
| 1. semestar - Stručni diplomski studij Informatika (Izvanredni diplomski informatika) - Izborni predmet1. semestar - Stručni diplomski studij Informatika (Izvanredni diplomski informatika (smjer računarstvo)) - Izborni predmet1. semestar - Stručni diplomski studij Informatika (Redovni diplomski informatika) - Izborni predmet1. semestar - Stručni diplomski studij Informatika (smjer računarstvo) (Redovni diplomski informatika (smjer računarstvo)) - Izborni predmet
|
Pripadnost
| Područje društvenih znanosti 5.02. Pravo Društveni predmet (Katedra za zajedničke predmete, katedra za ekonomiju)
|
Izvedba nastave
| Predavanja + vježbe (auditorne+laboratorij+seminar+konstrukcijske) Samostalan rad
| 30+15 (15+0+0+0) 105
|
Izvođači
| Predavanja:1. dr.sc. Ljiljana Matuško Antonić dipl.iur. Auditorne vježbe:dr.sc. Ljiljana Matuško Antonić dipl.iur.
|
Cilj predmeta
| Upoznati studente s teorijom upravljanja interesnim grupama, te upoznati studente s osnovama građanskog prava.
| Ishodi učenja: | 1.normirati pojam morala i etike. Razina:6,7 2.prezentirati teoriju zainteresiranih strana. Razina:6,7 3.formulirati / oblikovati DOP u srcu poslovne strategije. Razina:6,7 4.izgraditi etičke teorije. Razina:6,7 5.formulirati / oblikovati okvir za razumijevanje etičkog donošenja odluka. Razina:6,7 6.normirati krakteristike OCD-a. Razina:6,7
| Način izvođenja predavanja | Analiza primjera, case studies Diskusija problema Pitanja - odgovori Klasična auditorna predavanja.
| Način izvođenja auditornih vježbi | Grupno rješavanje zadanih problema Rasprave, brainstorming Vježbe na kojima se trenira na primjerima iz realnog života primjenjuje sadržaj usvojen na predavanjima
| Sadržaj predavanja | 1.Uvod u građansko pravo, 2h, Ishodi:5 2.Načela građanskog prava, 2h, Ishodi:5 3.Subjekti i objekti građanskog prava, 2h, Ishodi:5 4.Uvod u obvezno pravo, 2h, Ishodi:5 5.Subjekti obveznog prava, 2h, Ishodi:5 6.Objekti obveznog prava, 2h, Ishodi:5 7.Pojačanje obveznopravnog odnosa, 2h, Ishodi:5 8.Kupoprodajni ugovor, Ugovor o djelu, 2h, Ishodi:5 9.Ugovor o građenju, 2h, Ishodi:5 10.Ugovor o kreditu, 2h, Ishodi:5 11.Ugovor o zastupanju, 2h, Ishodi:5 12.Prestanak obveznopravnog odnosa, 2h, Ishodi:5 13.Uvod u poslovnu etiku, načela, 2h, Ishodi:5 14.Konvencije o ljudskim pravima, 2h, Ishodi:5 15.Pravo na slobodu govora, rada, obiteljskog života , 2h, Ishodi:5
| Sadržaj auditornih vježbi | 1.Kupoprodajni ugovor , 2h, Ishodi:5 2.Odgovornost za nedostatke stvari, 2h, Ishodi:5 3.Zaštita privatnog života, 2h, Ishodi:5 4.Bankarska tajna, 2h, Ishodi:5 5.Odgovornost izvođača radova , 2h, Ishodi:5 6.Ništetni ugovori, 2h, Ishodi:5 7.Pobojni ugovori, 2h, Ishodi:5 8.Ugovor o djelu, 2h, Ishodi:5 9.Ugovor o građenju, 2h, Ishodi:5 10.Ugovor o kreditu, 2h, Ishodi:5 11.Ugovor o zastupanju, 2h, Ishodi:5 12.Raskid ugovora, 2h, Ishodi:5 13.Pravo kupca, 2h, Ishodi:5 14.Pravo na rad, 2h, Ishodi:5 15.Pregovori, 2h, Ishodi:5
| Materijalni uvjeti za izvedbu predmeta | Bijela ploča sa flomasterima Projektor
| Ishodi | 6#7 | Literatura | Hans Jonas, The Imperative of Responsibility, The University of Chicago Press
Funky Business – Kapital pleše samo s darovitima, Kjell A. Nordström & Jonas Ridderstrle (Differo)
Etika u gospodarstvu : (religije, moral, poslovanje) / Tibor Karpati (Ekonomski fakultet u Osijeku)
Business Ethics: Readings and Cases in Corporate Morality, / W. Michael Hoffman, Robert E Frederick, Mark Schwartz (McGraw-Hill Humanities)
http://www.kurzweilai.net/
Građansko pravo: Martin Vedriš, Petar Klarić
Stvarno pravo: Nikola Gavella, Tatjana Josipović, Igor Gliha, Vlado Belaj, Zlatan Stipković
| Uvjeti za potpis (obaveze studenta) | Broj bodova na kolokviju | Provjera znanja u semestru | Kolokvij#1#20#0$Usmena provjera znanja#1#80#0$ | Način polaganja ispita nakon semestra | Usmeni ispit#6#100#100$ | Praćenje rada studenta: | Aktivnost | ECTS | Pismeni ispit () | 3 | Pohađanje nastave () | 1 | Usmeni ispit () | 1 |
| Napomena | Iz ovog predmeta moguća je izrada završnog/diplomskog rada | ISVU ekvivalencije: | 22663;63931;63932;63933;132265;146750; | Izradio prijedlog | Ljiljana Matuško Antonić , 1.6.2012 | |
+ | P:1. Maja Pauković v. pred. L: Maja Pauković v. pred. | Primjenjena statistika | 30+30 (0+30+0+0) (90) | 5 | 130904 | NE |
Šifra WEB/ISVU
| 30104/130904
| ECTS
| 5
| Akademska godina
| 2024/2025
|
Naziv
| Primjenjena statistika
|
Status
| 1. semestar - Stručni diplomski studij Informatika (Izvanredni diplomski informatika) - Izborni predmet1. semestar - Stručni diplomski studij Informatika (Izvanredni diplomski informatika (smjer računarstvo)) - Izborni predmet1. semestar - Stručni diplomski studij Informatika (Redovni diplomski informatika) - Izborni predmet1. semestar - Stručni diplomski studij Informatika (smjer računarstvo) (Redovni diplomski informatika (smjer računarstvo)) - Izborni predmet
|
Pripadnost
| Područje društvenih znanosti 5.01. Ekonomija Stručni predmet (Katedra za zajedničke predmete, katedra za matematiku)
|
Izvedba nastave
| Predavanja + vježbe (auditorne+laboratorij+seminar+konstrukcijske) Samostalan rad
| 30+30 (0+30+0+0) 90
|
Izvođači
| Predavanja:1. Maja Pauković v. pred. Laboratorijske vježbe: Maja Pauković v. pred.
|
Cilj predmeta
| Stjecanje kompetencija za procjenu budućih poslovnih rezultata i kretanja primjenom regresijskih i trend modela te korištenje osnovnih statističkih mjera i testova u poslovnim analizama.
| Ishodi učenja: | 1.analizirati osnovne statističke pojmove. Razina:6 2.izračunati osnovne statističke mjere. Razina:6 3. ocijeniti osnovne statističke metode. Razina:7 4.analizirati odabrane modele regresijske analize. Razina:6 5.izračunati indekse. Razina:6 6. preporučiti trend modele. Razina:7 7. postaviti hipotezu i ocijeniti rezultate provedenih testova. Razina:6,7 8.izračunati i analizirati rješenja dobivena hi-kvadrat testom. Razina:6
| Način izvođenja predavanja | Frontalna, ex cathedra Analiza primjera, case studies Diskusija problema Pitanja - odgovori auditorna
| Način izvođenja laboratorijskih vježbi | Laboratorijske s laboratorijskom opremom Laboratorijske, simulacije na računalima Grupno rješavanje zadanih problema Međusobno zadavanje i rješavanje problema rad na računalu.
| Sadržaj predavanja | 1.Uvodno predavanje. Pojam statistike i osnovni pojmovi. Unos tablično i grafičko prikazivanje statističkih podataka., 4h, Ishodi:1 2.Osnovni statistički pokazatelji i metode., 4h, Ishodi:2,3 3.Korelacijska i regresijska analiza., 4h, Ishodi:4 4.Priprema za 1.kolokvij, 3h, Ishodi:1,2,3,4 5.Testiranje hipoteza sa zavisnim i nezavisnim uzorcima, 4h, Ishodi:7 6.Hi-kvadrat test - analiza kvalitativnih podataka, 4h, Ishodi:8 7.Osnovni statistički pokazatelji vremenskih nizova, 4h, Ishodi:5,6 8.Priprema za 2.kolokvij, 3h, Ishodi:5,6,7,8 9.Nema predavanja 10.Nema predavanja 11.Nema predavanja 12.Nema predavanja 13.Nema predavanja 14.Nema predavanja 15.Nema predavanja
| Sadržaj laboratorijskih vježbi | 1.Praktični primjeri i zadaci iz sadržaja nastavne jedinice., 4h, Ishodi:1 2.Praktični primjeri i zadaci iz sadržaja nastavne jedinice., 4h, Ishodi:2,3 3.Praktični primjeri i zadaci iz sadržaja nastavne jedinice., 4h, Ishodi:4 4.1. kolokvij, 2h, Ishodi:1,2,3,4 5.Praktični primjeri i zadaci iz sadržaja nastavne jedinice., 6h, Ishodi:7 6.Praktični primjeri i zadaci iz sadržaja nastavne jedinice., 4h, Ishodi:8 7.Praktični primjeri i zadaci iz sadržaja nastavne jedinice., 4h, Ishodi:5,6 8.2. kolokvij, 2h, Ishodi:5,6,7,8 9.Nema vježbe 10.Nema vježbe 11.Nema vježbe 12.Nema vježbe 13.Nema vježbe 14.Nema vježbe 15.Nema vježbe
| Materijalni uvjeti za izvedbu predmeta | Elementarni: predavaona, ploča, kreda... Računalni laboratorij opće namjene Bijela ploča sa flomasterima Projektor
| Ishodi | 7#6 | Literatura | 1. K.Dumičić, V.Bahovec, M.Čižmešija, N.Kurnoga, A.Čeh Časni, S.Jakšić, I.Palić, P.Sorić, B.Žmuk, Poslovna
statistika, Element, Zagreb, 978-953-197-648-0, 2011.
2. J.Horvat, J.Mijoč, Istraživački SPaSS, Naklada Ljevak, Zagreb, 978-953-355-338-2, 2019.
3. M.Papić,Primijenjena statistika u MS Excelu, Naklada Zoro, Zagreb,978-953-298-037-0,2014
4. V.Bahovec, N.Erjavec, Uvod u ekonometrijsku analizu, Element, Zagreb,978-953-197-643-5,2009
| Uvjeti za potpis (obaveze studenta) | 50% prisutnosti na vježbama. | Provjera znanja u semestru | Kolokvij, numerički zadaci.
Ocjenjivanje:
89%-100%; izvrstan 5
76%-88%; vrlo dobar 4
63%-75%; dobar 3
50%-62%; dovoljan 2 | Način polaganja ispita nakon semestra | Pismeni ispit, numerički zadaci.
Ocjenjivanje:
89%-100%; izvrstan 5
76%-88%; vrlo dobar 4
63%-75%; dobar 3
50%-62%; dovoljan 2 | Praćenje rada studenta: | Aktivnost | ECTS | Pohađanje nastave () | 1 | Pismeni ispit () | 1 | Aktivnost u nastavi () | 1 | Praktični rad () | 1 | Kontinuirana provjera znanja () | 1 |
| Napomena | Iz ovog predmeta nije moguća izrada završnog/diplomskog rada | Izradio prijedlog | Maja Pauković, 20.06.2024. | |
+ | P:1. Andor Gužvanj A: Andor Gužvanj L: Andor Gužvanj | Programiranje u računalnim matematičkim alatima | 0+45 (15+30+0+0) (105) | 5 | 200518 | NE |
Šifra WEB/ISVU
| 30743/200518
| ECTS
| 5
| Akademska godina
| 2024/2025
|
Naziv
| Programiranje u računalnim matematičkim alatima
|
Status
| 1. semestar - Stručni diplomski studij Informatika (Izvanredni diplomski informatika) - Izborni predmet1. semestar - Stručni diplomski studij Informatika (Izvanredni diplomski informatika (smjer računarstvo)) - Izborni predmet1. semestar - Stručni diplomski studij Informatika (Redovni diplomski informatika) - Izborni predmet1. semestar - Stručni diplomski studij Informatika (smjer računarstvo) (Redovni diplomski informatika (smjer računarstvo)) - Izborni predmet
|
Pripadnost
| Područje tehničkih znanosti 2.03. Elektrotehnika Stručni predmet (Katedra za programsko inženjerstvo)
|
Izvedba nastave
| Predavanja + vježbe (auditorne+laboratorij+seminar+konstrukcijske) Samostalan rad
| 0+45 (15+30+0+0) 105
|
Izvođači
| Predavanja:1. Andor Gužvanj Auditorne vježbe: Andor Gužvanj Laboratorijske vježbe: Andor Gužvanj
|
Cilj predmeta
| Stjecanje osnovnih vještina u programiranju s pogodno odabranim računalnim matematičkim alatom
| Ishodi učenja: | 1. predvidjeti predvidjeti razlike i sličnosti programiranja u programskom jeziku visoke razine i skriptima i jezicima koji se prevode u strojni kod. . Razina:6,7 2. razviti izračunati vrijednosti izraza s različitim tipovima podataka, numerički, ne numerički. Operacije s Varijablama Razina. Razina:6,7 3. kreirati Kombinirati mogućnosti rješavanja problema s skalarima, vektorima i matricama. Razina:6,7 4. odabrati .Primjena algoritama ulaz izlaz, skripte . Razina:7 5. kreirati Kreirati strukture podataka i rad sa strukturama. Razina:6,7 6. napisati . napisati program koristeći simboličku matematiku i varijablama, i rad s njima u danom alatu. Razina:6,7 7. osmisliti Osmislite rješenja koristeći objektno programiranje objekti, klase i grafika . Razina:6,7
| Način izvođenja auditornih vježbi | Laboratorijske, simulacije na računalima Grupno rješavanje zadanih problema Analiza klasične literature Rasprave, brainstorming Računalne simulacije
| Način izvođenja laboratorijskih vježbi | Laboratorijske, simulacije na računalima Računalne simulacije Ostalo, upisati Rapberry pi b+
| Sadržaj auditornih vježbi | 1.Osnove rada sa MATLAB-om, 1h, Ishodi:1 2.Numeričke i nenumeričke varijable, 1h, Ishodi:1,2 3.Skalari, vektori i matrice, 1h, Ishodi:2,3 4.Operacije s varijablama, 1h, Ishodi:1,2,3 5.Algoritmi, skripte, ulaz izlaz, 1h, Ishodi:2,3,4 6.Kontrolne strukture i strukture za ponavljanje, 1h, Ishodi:3,4,5 7.Strukture podataka i rad s strukturama, 1h, Ishodi:4,5,6 8.rekapitulacija i rad na primjerima , 1h, Ishodi:4,5,6,7 9.Simbolička matematika – simboličke varijable, 1h, Ishodi:4,5,6,7 10.Rad s simboličkim varijablama, 1h, Ishodi:4,5,6,7 11.Objekti klase, 1h, Ishodi:4,5,6,7 12.Objektno programiranje , 1h, Ishodi:5,6,7 13.Objekti i grafika, 1h, Ishodi:5,6,7 14.Programiranje grafičkih objekata, 1h, Ishodi:5,6,7 15.rekapitulacija i rad na primjerima , 1h, Ishodi:4,5,6,7
| Sadržaj laboratorijskih vježbi | 1.Osnove rada sa MATLAB-om, 2h, Ishodi:1,2,3 2.Numeričke i nenumeričke varijable, 2h, Ishodi:1,2,3 3.Skalari, vektori i matrice, 2h, Ishodi:1,2,3 4.Operacije s varijablama, 2h, Ishodi:2,3,4 5.Algoritmi, skripte, ulaz izlaz, 2h, Ishodi:2,3,4 6.Kontrolne strukture i strukture za ponavljanje, 2h, Ishodi:2,3,4 7.Strukture podataka i rad s strukturama, 2h, Ishodi:3,4 8.Kolokvij 1 , 2h, Ishodi:1,2,3,4 9.Simbolička matematika – simboličke varijable, 2h, Ishodi:4,5,6,7 10.Rad s simboličkim varijablama, 2h, Ishodi:4,5,6,7 11.Objekti klase, 2h, Ishodi:5,6,7 12.Objektno programiranje , 2h, Ishodi:4,5,6,7 13.Objekti i grafika, 2h, Ishodi:5,6,7 14.Programiranje grafičkih objekata, 2h, Ishodi:5,6,7 15.Kolokvij 2, 2h, Ishodi:4,5,6,7
| Materijalni uvjeti za izvedbu predmeta | Računalni laboratorij opće namjene Bijela ploča sa flomasterima Projektor Potrošni materijal, navesti Posebna oprema, navesti Rapberry pi B+
| Ishodi | 6#7 | Literatura | Obavezna:
1. Stormy Attaway, Matlab – A Practical Introduction to Programming and Problem Solving, Butterwonh-Heinemann 2017
2. Mikhailov, Eugeniy E- Programming with MATLAB for Scientists : A Beginner’s Introduction CRC 2018
3. J. Michael Fitzpatrick, Ákos Lédeczi -Computer Programming with MATLAB, Fitzle,2014
Izborna:
1. César Pérez López - MATLAB Graphical Programming, Apress 2014
2. Andy H. Register , A Guide to MATLAB Object-Oriented Programming, Chapman & Hall/CRC :, SCITECH Pub, 2007
| Uvjeti za potpis (obaveze studenta) | Odrađene sve laboratorijske vježbe. | Provjera znanja u semestru | 1. kolokvij:
eliminatoran;
prag za prolaz: 50% od ukupnoga mogućega broja bodova;
2. kolokvij:
eliminatoran;
prag za prolaz: 50% od ukupnoga mogućega broja bodova.
Zaključna ocjena:
50% - 62% od ukupnoga broja bodova na obama kolokvijima = dovoljan (2)
63% - 74% od ukupnoga broja bodova na obama kolokvijima = dobar (3)
75% - 89% od ukupnoga broja bodova na obama kolokvijima = vrlo dobar (4)
90% - 100% od ukupnoga broja bodova na obama kolokvijima = izvrstan (5)
| Način polaganja ispita nakon semestra | Praktični ispiti:
4 ispitna termina;
prag za prolaz: 50% od ukupnoga mogućega broja bodova.
Ocjene:
Zaključna ocjena:
50% - 62% od ukupnoga broja bodova na obama kolokvijima = dovoljan (2)
63% - 74% od ukupnoga broja bodova na obama kolokvijima = dobar (3)
75% - 89% od ukupnoga broja bodova na obama kolokvijima = vrlo dobar (4)
90% - 100% od ukupnoga broja bodova na obama kolokvijima = izvrstan (5) | Praćenje rada studenta: | Aktivnost | ECTS | Pohađanje nastave () | 1 | Kontinuirana provjera znanja () | 2 | Praktični rad () | 2 |
| Napomena | Iz ovog predmeta moguća je izrada završnog/diplomskog rada | Izradio prijedlog | Prof. dr. sc. Miroslav Slamić profesor visoke škole, 14.6.2019 | |
+ | P:1.Dr. sc. Aleksandar Stojanović v. pred. L:Dr. sc. Aleksandar Stojanović v. pred. | Programsko inženjerstvo i informacijski sustavi | 30+30 (0+30+0+0) (90) | 5 | 186735 | DA |
Šifra WEB/ISVU
| 30690/186735
| ECTS
| 5
| Akademska godina
| 2024/2025
|
Naziv
| Programsko inženjerstvo i informacijski sustavi
|
Status
| 1. semestar - Stručni diplomski studij Informatika (Izvanredni diplomski informatika) - Izborni predmet1. semestar - Stručni diplomski studij Informatika (Izvanredni diplomski informatika (smjer računarstvo)) - Izborni predmet1. semestar - Stručni diplomski studij Informatika (Redovni diplomski informatika) - Izborni predmet1. semestar - Stručni diplomski studij Informatika (smjer računarstvo) (Redovni diplomski informatika (smjer računarstvo)) - Izborni predmet
|
Pripadnost
| Područje tehničkih znanosti 2.09. Računarstvo Stručni predmet (Katedra za programsko inženjerstvo)
|
Izvedba nastave
| Predavanja + vježbe (auditorne+laboratorij+seminar+konstrukcijske) Samostalan rad
| 30+30 (0+30+0+0) 90
|
Izvođači
| Predavanja:1. Dr. sc. Aleksandar Stojanović v. pred. Laboratorijske vježbe:Dr. sc. Aleksandar Stojanović v. pred.
|
Cilj predmeta
| Spoznati procese razvoja i primjene informacijskog sustava, s naglaskom na standardizirane metode za analizu i oblikovanje sustava, konstrukciju i održavanje programske podrške, te pripreme za implementaciju i njeno provođenje.
| Ishodi učenja: | 1. formulirati / oblikovati objektno orijentirani dizajn programa. Razina:6,7 2. formulirati / oblikovati dokumentni model podataka. Razina:6,7 3. formulirati / oblikovati relacijski model podataka. Razina:6,7 4.identificirati osnovne pojmove, modele i oblike upravljanja vezane uz programsko inženjerstvo. Razina:6 5.prezentirati slijed procesa modela programskog inženjerstva. Razina:6,7 6.formulirati / oblikovati načine identifikacije i specifikacije zahtjeva za programskim sustavom. Razina:6,7 7.povezati područja i pristupe oblikovanju arhitekture programskog sustava. Razina:6,7
| Način izvođenja predavanja | Frontalna, ex cathedra Analiza primjera, case studies Demonstracije Modeliranje Diskusija problema Pitanja - odgovori
| Način izvođenja laboratorijskih vježbi | Laboratorijske s laboratorijskom opremom Grupno rješavanje zadanih problema Pisanje eseja Rasprave, brainstorming
| Sadržaj predavanja | 1.Modeliranje sustava upotrebom UML dijagrama, 2h, Ishodi:1 2.Modeliranje sustava upotrebom UML dijagrama, 2h, Ishodi:1 3.Objektni dizajn, 2h, Ishodi:2 4.Objektni dizajn, 2h, Ishodi:2 5.Modeliranje podataka u raznim modelima podataka, 2h, Ishodi:3 6.Modeliranje podataka, 2h, Ishodi:4 7.Arhitektura sustava i arhitektonski uzorci, 2h, Ishodi:4 8.Arhitektura sustava i arhitektonski uzorci, 2h, Ishodi:5 9.Modeliranje tekstualnih podataka, 2h, Ishodi:6 10.Modeli stanja, 2h, Ishodi:6 11.Primjene modela stanja, 2h, Ishodi:6 12.nema nastave, 2h, Ishodi:6 13.nema nastave, 2h, Ishodi:7 14.nema nastave, 2h, Ishodi:7 15.nema nastave, 2h, Ishodi:7
| Sadržaj laboratorijskih vježbi | 1.nema nastave, 2h, Ishodi:1 2.nema nastave, 2h, Ishodi:1 3.nema nastave, 2h, Ishodi:1 4.nema nastave, 2h, Ishodi:2 5.Vježbe 1, 2h, Ishodi:2 6.Vježbe 2, 2h, Ishodi:2 7.Vježbe 3, 2h, Ishodi:3,4 8.Vježbe 4, 2h, Ishodi:3,4 9.Vježbe 5, 2h, Ishodi:3 10.Vježbe 6, 2h, Ishodi:3 11.Vježbe 7, 2h, Ishodi:3 12.Vježbe 8, 2h, Ishodi:3 13.nema nastave, 2h, Ishodi:1,2,3 14.nema nastave, 2h, Ishodi:1,2,3 15.nema nastave, 2h, Ishodi:1,2,3
| Materijalni uvjeti za izvedbu predmeta | Elementarni: predavaona, ploča, kreda... Računalni laboratorij opće namjene Projektor
| Ishodi | 6#7 | Literatura | Obvezna:
1. Manger, R.: Softversko inženjerstvo, skripta, PMF-MO, 2013.
Dopunska:
1. Sommerville Ian: Software Engineering, 9th Edition, Pearson, 2011.
2. R. S. Pressman: Software Engineering: A Practitioners Approach 6/e, McGraw-Hil, 2005
| Uvjeti za potpis (obaveze studenta) | 70% prisutnost na predavanjima
80% prisutnosti na laboratorijskim vježbama | Provjera znanja u semestru | Provjera napretka praktičnog rada na svakoj drugoj vježbi.
Ocjena Bodovi
2 50 - 69
3 70 - 79
4 80 - 89
5 90+
| Način polaganja ispita nakon semestra | Seminarski rad: 30 bodova
Praktični zadaci: 70 bodova
Usmeni ispit: po potrebi
Ocjena Bodovi
2 50 - 69
3 70 - 79
4 80 - 89
5 90+
Uvjet za ocjenu: potpis, vježbovni zadatak
| Praćenje rada studenta: | Aktivnost | ECTS | Praktični rad () | 3 | Seminarski rad () | 2 |
| Napomena | Iz ovog predmeta moguća je izrada završnog/diplomskog rada | Izradio prijedlog | dr. sc. Aleksandar Stojanović | |
+ | P:1.mr. Alenka Poljičak dipl.oec., viši predavač A:mr. Alenka Poljičak dipl.oec., viši predavač S:mr. Alenka Poljičak dipl.oec., viši predavač | Upravljanje kvalitetom | 30+30 (15+0+15+0) (90) | 5 | 130907 | NE |
Šifra WEB/ISVU
| 30106/130907
| ECTS
| 5
| Akademska godina
| 2024/2025
|
Naziv
| Upravljanje kvalitetom
|
Status
| 1. semestar - Stručni diplomski studij Informatika (Izvanredni diplomski informatika) - Izborni predmet1. semestar - Stručni diplomski studij Informatika (Izvanredni diplomski informatika (smjer računarstvo)) - Izborni predmet1. semestar - Stručni diplomski studij Informatika (Redovni diplomski informatika) - Izborni predmet1. semestar - Stručni diplomski studij Informatika (smjer računarstvo) (Redovni diplomski informatika (smjer računarstvo)) - Izborni predmet
|
Pripadnost
| Područje društvenih znanosti 5.01. Ekonomija Opći predmet (Katedra za zajedničke predmete, katedra za ekonomiju)
|
Izvedba nastave
| Predavanja + vježbe (auditorne+laboratorij+seminar+konstrukcijske) Samostalan rad
| 30+30 (15+0+15+0) 90
|
Izvođači
| Predavanja:1. mr. Alenka Poljičak dipl.oec., viši predavač Auditorne vježbe:mr. Alenka Poljičak dipl.oec., viši predavač Seminarske vježbe:mr. Alenka Poljičak dipl.oec., viši predavač
|
Cilj predmeta
| Stjecanje osnovnih znanja iz područja upravljanja kvalitetom sa posebnim osvrtom na informacijske sustave.
| Ishodi učenja: | 1.usporediti pojam kvalitete općenito i kvalitete informacijskog sustava. Razina:6,7 2. procijeniti važnost upravljanja kvalitetom za uspješno poslovanje.. Razina:6,7 3. formulirati / oblikovati obilježja kvalitete informacijskog sustava. Razina:6,7 4. usporediti ISO sustav i TQM sustav. Razina:6,7 5.ocijeniti ispunjenje propisa i normi koje reguliraju kvalitetu proizvoda ili usluge. Razina:7 6.predložiti aktivnosti koje će uvesti poboljšanje u postojeće procese u organizaciji, povećati efikasnost i smanjiti troškove. Razina:6,7 7.upravljati sustavom kvalitete u izabranom modelu radne organizacije ili institucije. Razina:6,7
| Način izvođenja predavanja | Frontalna, ex cathedra Gost, predavač Analiza primjera, case studies Diskusija problema Seminar, izlaganje studenta s raspravom Izlaganje domaćih zadaća Ostalo, upisati Gradivo se izlaže uz maksimalno korištenje crteža, tablica i dijagrama da bi se olakšalo razumijevanje, ali se prikazuju i konkretni primjeri kroz fotografije i gotove materijale uvođenja normi u konkretnim poduzećima. Crtaju se procesi uvođenja sustava osiguranja, itd, a stalno se studente propitkuje kako bi oni što aktivnije sudjelovali u nastavi. Uz ploču potrebno je imati projektor
| Način izvođenja auditornih vježbi | Grupno rješavanje zadanih problema Rasprave, brainstorming Radionica Ostalo, upisati Zadaci se rješavaju na ploči iz svakog tematskog područja uz sudjelovanje studenata.
| Način izvođenja seminarskih vježbi | Analiza literature na webu, knowledge mining Rasprave, brainstorming Radionica Ostalo, upisati Student uz pomoć nastavnika bira primjer iz prakse kojega mora analizirati, obraditi i prezentirati pred kolegama
| Sadržaj predavanja | 1.Uvod u kolegij, ocjenjivanje opći pojmovi i definicije kvalitete, 4h, Ishodi:1,2,3 2.Specifičnosti programske podrške - IEEE standardi, 2h, Ishodi:2,3 3.Sustavi normi, uvod u ISO 9001, Zahtjevi na sustav upravljanja , 3h, Ishodi:1,2,3,4,5,6,7 4.SDLC - Software Development Life Cicle, 3h, Ishodi:1,2,3,4,5,6,7 5.Modeli software kvalitete, 3h, Ishodi:1,2,3,4,5,6,7 6.Kontrola kvalitete procesa, SWOT analiza, 5S, 3h, Ishodi:1,2,4 7.Metoda 6 sigma, 2h, Ishodi:1,2,4 8.Fishbone model, 2h, Ishodi:1,2,4 9.SRS - Software Requiements Specifications - Specifikacije softvera, 2h, Ishodi:1,2,3,4,5,6,7 10.Kvaliteta u nabavi, 2h, Ishodi:1,2,3,4,5,6,7 11.Demingov PDCA model , 1h, Ishodi:1,2,3,4,7 12.Znanost o kvaliteti, 1h, Ishodi:1,2,3 13.TQM - Total Quality Management - potpuno upravljanje kvalitetom, 2h, Ishodi:1,2,3 14.Nema nastave 15.Nema nastave
| Sadržaj auditornih vježbi | 1.PDCA model kvalitete, 2h, Ishodi:1,2,5,6,7 2.Atributi kvalitete softvera, 2h, Ishodi:1,2,5,6,7 3.KPI - ključni pokazatelji, 2h, Ishodi:1,2,5,6,7 4.Planovi kvalitete, 2h, Ishodi:1,2,3,4,5,6,7 5.8D metoda, Interni auditi, 2h, Ishodi:1,2,3,4,5,6,7 6.Prezentacije seminarskih radova, 5h, Ishodi:1,2,3,4,5,6,7 7.Nema vježbi 8.Nema vježbi 9.Nema vježbi 10.Nema vježbi 11.Nema vježbi 12.Nema vježbi 13.Nema vježbi 14.Nema vježbi 15.Nema vježbi
| Sadržaj seminarskih vježbi | 1.Konzultacije, vježbe, 5h, Ishodi:1,2,3,4,5,6,7 2.Konzultacije, vježbe, 5h, Ishodi:1,2,3,4,5,6,7 3.Konzultacije, vježbe, 5h, Ishodi:1,2,3,4,5,6,7 4.Nema vježbi 5.Nema vježbi 6.Nema vježbi 7.Nema vježbi 8.Nema vježbi 9.Nema vježbi 10.Nema vježbi 11.Nema vježbi 12.Nema vježbi 13.Nema vježbi 14.Nema vježbi 15.Nema vježbi
| Materijalni uvjeti za izvedbu predmeta | Elementarni: predavaona, ploča, kreda... Bijela ploča sa flomasterima Projektor Studenti biraju temu i primjere za seminarske radove
| Ishodi | 7#6 | Literatura | Skripta sa predavanja
J.M.Juran, Quality Control Handbook, McGraw-Hill, New York, 1989.
Juran, Joseph Moses; Frank M. Gryna. 1993, 1999, Planiranje i analiza kvalitete. MATE d.o.o. Zagreb
Galin, D. Software Quality, 2018. Wiley-IEEE Press | Uvjeti za potpis (obaveze studenta) | Nazočnost studenata-ica na predavanjima i vježbama u iznosu od najmanje 50%
predviđene satnice. Izrada i prezentacija seminarskog rada. Pristupanje 1. i 2. kolokviju ili
pisanom ispitu. | Provjera znanja u semestru | 2 kolokvija + 3. zamjenski za prethodno propušteni termin ili za povećanje ocjene | Način polaganja ispita nakon semestra | Pismeni ispit | Praćenje rada studenta: | Aktivnost | ECTS | Pohađanje nastave () | 1 | Seminarski rad () | 1 | Pismeni ispit () | 3 |
| Napomena | Iz ovog predmeta moguća je izrada završnog/diplomskog rada | Izradio prijedlog | Alenka Poljičak 21/06/2024 | |